Yleistietoa lymfoomista

TerveyskyläSyöpätaloLymfoomat

Syöpäjärjestöt – Kaikki syövästäLymfoomat

Ammattilaisille

Syöpätaudit, 2013: Alan suomalainen oppi- ja käsikirja, joka sisältää erilliset lukunsa non-Hodgkinin ja Hodgkinin lymfoomista. Kirja on suunnattu lääketieteen opiskelijoille ja niille terveydenhuollon ammattilasille, jotka joutuvat työssään tekemisiin syövän diagnostiikan, hoidon tai seurannan kanssa. Kirja sopii käytettäväksi myös hakuteoksena.

Follikulaarisen lymfooman hoito. Suomen lääkärilehti 2007. 62:1729-33. Katsausartikkeli. Jyrkkiö, S., Jantunen, E., Keskinen, L., Kuittinen, O., Leppä, S., Vasala, K., Vornanen, M., ja Lehtinen, T.

Diffuusin suurisoluisen B-solulymfooman hoito. Suomen lääkärilehti. 2008. 63: Liite 4; 7-15. Katsausartikkeli. Leppä, S., Elonen, E., Jantunen, E., Jyrkkiö, S., Karjalainen-Lindsberg, M.L., Kuittinen, O., Vasala, K., ja Lehtinen T.

Radioimmunoterapia B-solulymfoomien hoidossa. Duodecim. 2008. 124:1716-20. Katsausartikkeli. Leppä, S ja Lehtinen, T.

Hodgkinin lymfooma. Duodecim. 2014. 130:913-20. Katsausartikkeli: Näin hoidan. Jyrkkiö, S., Mokka, M. ja Vasala, K.

Diffuusin suurisoluisen B-solulymfooman ennustetekijät ja hoito. Duodecim. 2014. 130:2181-89. Katsausartikkeli. Riihijärvi, S. ja Leppä, S.

Lymfoomaryhmän hoitosuositukset