Koulutus

Yhdistys koordinoi, suunnittelee ja toteuttaa syöpätauteihin liittyvää koulutusta.

Yhdistys järjestää koulutustilaisuuksia eri puolella maata. Korkean laadun säilyttämiseksi järjestetään vuosittain vain muutamia koulutustilaisuuksia.

Vakiintuneina koulutuspäivinä järjestetään erikoistuville lääkäreille ja sairaalafyysikoille suunnattu koulutus, sädehoitopäivät ja valtakunnalliset onkologiapäivät.

Tietosuojakäytäntö

Henkilötiedot ovat tietoja, joiden avulla henkilö voidaan tunnistaa, ja niitä ovat esimerkiksi nimi, sähköpostiosite. Suomen Onkologiayhdistys ei kerää käyttäjiensä henkilötietoja lukuun ottamatta tilanteita, joissa käyttäjä nimenomaisesti antaa tietonsa (esim. osallistuessaan tilaisuuteen).

Tallennamme, käytämme ja siirrämme käyttäjän henkilötietoja ainoastaan sen verran kuin yksittäisissä tapauksissa on välttämätöntä, esim. tilaisuuksien osallistujalistat, nimikyltit.