• Edistämässä onkologian alan tieteellistä tutkimustoimintaa Suomessa

Apurahat

Onkologiayhdistys jakaa vuosittain 3 000 - 10 000 euron suuruisia apurahoja nuorten tutkijoiden kliiniseen onkologiaan liittyvään tutkimustyöhön. Lisäksi sädehoitoryhmä jakaa yhteensä enintään 5 000 euron arvosta matka-apurahoja sädehoitoon tai säteilybiologiaan liittyvien kongressimatkojen kustannuksiin.

Suomen Onkologiayhdistys ry:n matka-apurahat:

Suomen Onkologiayhdistys ry julistaa jäsentensä haettavaksi enintään 10000 euron arvosta matka-apurahoja syöpätautien alan kouluttautumismatkoihin.  Hakemukseen tulee liittää matkabudjetti ja kulujen tulee olla kohtuulliset. Apurahan saajan tulee toimittaa kuitit menoista Onkologiayhdistykselle matkan jälkeen. Oma esitys kyseisessä koulutustapahtumassa katsotaan hakijalle eduksi. Onkologiayhdistys varaa mahdollisuuden pyytää apurahan saajaa pitämään esitys kokouksen lääketieteellisestä sisällöstä yhdistyksen järjestämässä tilaisuudessa. Hakemus liitteineen toimitetaan hallituksen puheenjohtajan sihteerille tiina.jonkka a tyks.fi

Hakemuksen tulee olla perillä 16.11.2018.

Matka-apurahahakemuslomake
36 kt, päivitetty 2.10.2018