• Edistämässä onkologian alan tieteellistä tutkimustoimintaa Suomessa

Apurahat

Onkologiayhdistys jakaa vuosittain 3 000 - 10 000 euron suuruisia apurahoja nuorten tutkijoiden kliiniseen onkologiaan liittyvään tutkimustyöhön. Lisäksi sädehoitoryhmä jakaa yhteensä enintään 5 000 euron arvosta matka-apurahoja sädehoitoon tai säteilybiologiaan liittyvien kongressimatkojen kustannuksiin.

Suomen Onkologiayhdistys ry julistaa haettaviksi:

nuorten tutkijain apurahoja kliiniseen onkologiaan liittyvään tutkimustyöhön.

Suomen Onkologiayhdistyksen jäsenyys ja aihepiirin kliininen relevanssi katsotaan hakemukselle eduksi. Apurahoja myönnetään 3000 – 10 000 euron suuruisina yhteensä enintään 30 000 euron arvosta. Apurahan saaja on velvollinen tekemään selvityksen tutkimustyön edistymisestä työryhmän puheenjohtajalle 31.12.2019 mennessä.

Hakemus liitteineen toimitetaan sähköpostitse apurahatyöryhmän puheenjohtajalle: professori Päivi Auviselle (paivi.auvinen (at) kuh.fi) Hakemusten tulee olla perillä maanantaina 15.4.2018.

Suomen Onkologiayhdistys ry:n sädehoitotyöryhmä julistaa haettaviksi:

yhteensä enintään 5000 euroa matka-apurahoja

sädehoitoon tai säteilybiologiaan liittyvien kongressimatkojen kustannuksiin

Hakemus liitteineen toimitetaan sähköpostitse sädehoitoryhmän puheenjohtajalle: dosentti Paula Lindholmille (paula.lindholm (a) tyks.fi). Hakemusten tulee olla perillä 1.3.2018.

Hae apurahaa