Siirry suoraan sisältöön

Hae jäseneksi

Miksi jäseneksi

Jäsenenä

– Olet osana Suomen syöpätautien yhteisöä kehittämässä alan hoitoa, koulutusta ja tieteellistä tutkimusta.

– Sinulla on mahdollista osallistua yhdistyksen päätöksentekoon.

– Saat käyttöoikeuden yhdistyksen Extranet -sivustolle, jonne on kerätty aiempien koulutusten materiaaleja ja jossa ylläpidetään lehtireferaattipalstaa.

Miten ja kuka jäseneksi

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä syöpätautien tai syöpätautien ja sädehoidon erikoislääkäri tai henkilö, joka on valittu alan erikoistumiskoulutusohjelmaan. Yhdistykseen voivat liittyä myös sädehoidon alalla toimivat sairaalafyysikot. Yhdistyksen hallitus voi kutsua tai hyväksyä muitakin kuin edellä tarkoitettuja syöpätautien ja sädehoidon alalla toimivia henkilöitä varsinaisiksi jäseniksi kahden jäsenen suosituksesta. Hallitus voi kutsua kunniajäseniä. Hallitus voi hyväksyä myös kannatusjäseniä.

Jäsenmaksu on 30€. Alennettu jäsenmaksu 15 € vuodessa voidaan myöntää hakemuksen perusteella jäsenelle, joka on eläkkeellä tai muuten pysyvästi poissa työelämästä. Vapaamuotoinen hakemus perusteluineen toimitetaan sähköpostitse hallituksen sihteerille.

Jäsenhakemuslomake

Oheisella lomakkeella voit hakea jäsenyyttä Suomen Onkologiayhdistykseen.